datan är sönder..

Okej nu har jag skrivit detta inlägget minst 100 gånger, se om min cp data fixar detta. laptopen är på lagning nu! så jag har min dåliga stationära data som laggar ihop nä rman är inne på facebook... inte okej? Så nu är jag hemma o har inte något o göra. skoj.. INTE SÅ! ska se om jag lyckas få ihop en "detta har jag köpt" lista.. AHAHA :) 
Så aah :) nu får vi se hur de blir :) för isåfall så lägger jag upp de i nästa inlägg :)
det enda slappa med att sitta vid den stationära datan de är aatt man kan ligga i sängen o skriva :) kanske inte det bekvämaste men endå rätt skönt (a) hahaha så jävla lat :) men de är okej att vara lat ibland.
nej jag idag vet jag inte vad jag ska göra? Mår skiiiiiiiiiit o så :) känns ju skoj? fick i mej en matbit nyss.. känns som jag ska spy.. inte okej!
men men, nu ska jag försöka skriva "min bok" på datan.. har redan skrivit den 2000 gånger men alla har gånger har den blivit faiiil,,,
va sociala mot mej :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0