tg snart då.

Jaha, snart är d tg då, jag ska orka gå dit, orka vara vaken,
jag sov från halv 12 inatt till 3 idag.
Jag orkar endå ingenting..
suck..
hur fan ska detta sluta?!
jaja, skit samma :) får gå som d går :9

på bilderna här nere så ska ni inte bry er om sensurerna
eller vadfan de heter :)
ni ser hur sjukt smart jag är 
*stolt*
jag älskar fan min svenska :)
hihih

JAG VILL ATT DE SKA BLI LÖRDAG
HIHI VARFÖR FÅR INTE NI VETA
BARA FÖR JAG ÄR SÅ JÄVLA AWSOME :)
jag tänkte nyss skriva...
"glöm inte läsa min blogg"
sen kom jag på att jag satt o bloggad..
jag är så jävla smart :)
nej nu ska jag o mitt fula ansikte ner o ta ut hundarna,
sätta in Dumbo o Disney i buren
o aah, något mer..
humm..
kommer inte ihåg vad det var jag skulle komma ihåg
jag som lovade mamma att inte glömma de..
*PINSAMT VÄRRE
jag o majas gifte armband :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0