sjuk..

fortfarande sjuk... VAFAN?!
jag som faktiskt såg fram emot skolan..
Men nej nej. fan med...
jag hatar att vara sjuk. visst jag hatar skolan med
men den e fan roligare en att vara hemma.
men jaja, när jag endå är hemma får jag väl sitta o spela Sims 2 på laptopen
haha, leo höll med mig om att min data är helt cp.
SÅ NU HAR JAG BEVIS!

Men inte för att jag tror de kommer göra någon större påvärkan.
men nej jag vet faktiskt inte vad jag ska blogga om.
jag har inget intresant att berätat om .
eller jo!
hela min helg kommer nog vara helt cp :D
så nu har jag berättat om något iallafal :)

http://open.spotify.com/track/18GC3F8YPGB8CePXcTUizQ
thnks fr th Mmrs

underbar låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0