Nyår! ♥

Oh shit! Kommer aldrig glömma hur kul det var, vi hade så sjukt kul o mysigt :)
Anders och jag åkte till Simon vid halv 6. Och då fick jag vet sanningen... Simon är ett halvt huvud längre en mig.:(
Sen kom Thea och Alexander :) Guu vad Thea är söt! o hon sjunger sjukt bra! :D
Alexander är as bra på gitarr! :D när dom kom satt dom andra och åt förrätt :D jag kollade på ;) jag äter liksom inte räkor.. (a)
Sen så var de huvudrätten då :) jag fick inte ens ta själv.. Benjamin tog åt mig... Bara för jag skulle äta något :). förstår inte vad han menar :o han har bara hört de där med att jag inte äter som jag ska. Haha.
Sen när vi hade ätit så spelade vi Charader typ :) och aah. de var så jävla roligt att se. HAHAHAH.
Och sen skulle simon visa såndär styrke sak när man lyfer i en stång med tyngder på. o jag bara "styrkestånd" jag kan väl endå inte ordet på vad de heter :o
Sen så skulle vi fixa efter rätt. HAHAHAHAHAHH! Simon gjorde två förlite.. HAHA, men de var lugnt för jag tål inte glass så jag behövde inte, o så söta som Thea och Alexander är så delade dom på ett glas med glass o sånt :)
Jag snodde Simons vita choklad (a) och Anders jordgubbe :D
HAHAAH!
man får ju skylla sig själv. ;)
sen såg vi på film, o sen skålade vi med champagne att det var år 2011!! :)
Hur fan ska vi klara det här!?
2010 var ju fan nyss! :o
Anders e ballerina :)
Benjamin :)
Alexander :p
Thea :)
Anders, Simon, o Benjamin, dom stiliga killarna :D
Synggaste i kvällen, jag o simon! :D<3
Benjamin, Simon, jag, anders, alexander o thea
gänget ni vet:)
Anders, Alexander, Benjamin, Simon o Jag :D
thea tar bilden :p
Nej nu får de fan räcka med bilder :)
ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0