läs inte om ni ska klaga!

Jag satt o lipade till "the last song" omg, jag känner igen mig. Förlora någon som står en nära. Jag förstår hur hon känner sig. Alla säger att man gråter till titanic, jag skrattar till den.
Jag har lätt för att gråta till filmer när jag verkligen känner av allvaret. När jag vet hur det känns i verkligheten. 
Som i the last song, dem förlorar sin pappa. Jag har förlorat min bror. Min tårar sitter o rinner när jag bara tänker på att min bror är borta för evigt.
Alla som säger "jag förstår hur du känner dig" de kan du inte. Inte om du inte har förlorat någon nära. Jag har förlorat vänner som inte lever mer. Jag har förlorat en bror. Jag har ingen pappa, eller jag har en, men jag räknar inte hans om en i familjen. Jag skiter i vad ni säger, för ni vet inte hur han har behandlat mig. Jag har liksom inte vuxit upp som en vanlig flicka. 
Jag har fått tagit ansvar sen jag var liten. Visst, jag har fått vara liten, jag har fått leka med vänner. Men jag har endå fått lära mig hur man stryker tvätten, diskar för hand. och massa sånt. Visst vissa säger att de är något man ska kunna. men jag har liksom aldrig kunnat vara som en liten vandlig flicka. Jag kan inte ta skit snack, jag vill att allt ska vara lika.
Ingen ska behöva gå runt och må dåligt, det är ingen som vill må dåligt.
Jag älskar mina vänner som har byggt upp mig till den jag är nu. 
Varit nere på bottnen så länge som jag har varit är fan de värsta som finns. 
Jag älskar er mina vänner!
Ni är bäst♥
Och Maja Vuletic jag älskar dig vännen min, du har gjort mig till att jag kan stöta ifrån min skit. Våga vara mig själv. Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0