Ingen rubrik, den stack ditåt ----->

du under 2010..

har du gråtit? ja.

har du skrattat? absolut.

har du sovit i tält? HAHA aaah! eller i ett halvt tält
har du sovit under bar himmel? njaa, halvt för tältet var lite ... aah..

har du varit på Gröna Lund? nej.
har du varit på Liseberg? ja.
har du varit på Kneipbyn? nej
har du varit utomlands? nej.

har du varit i en annan stad? ja.
har du bott hemma? bor fortfarande hemma


dina vänner under 2010..
har en vän dött? mm...
har en vän sökt tröst hos dig? ja.

har du sökt tröst hos en vän? ah
har du sovit över hos en vän? ja.
har du varit kär i en vän? mh
har du fått mer en fem nya vänner under året? aah


2010 har du:
har du pussat någon? ja.
har du varit tillsammans med någon? ja.
har du varit kär i någon? ja, och det är jag fortfarande

har du sovit med någon av motsatt kön? ah

när har du som mest..
gråtit under 2010? venne :p

skrattat under 2010? skrattar nästan alltid


denna månad...
har du varit kär? ja, jag är fortfarande kär

har du pussat någon? ja.
har du kramat någon? ja.
har du skrattat? ja.
har du gråtit? ja.
har du varit glad? ja.
har du varit ledsen ? ja.

när..
grät du senast? nyss..

skrattade du senast? nån timme sen Skrattande
duschade du senast? idag när jag vaknade.. allså runt 18.84 ;)

lyssnade du på musik senast? just nu

hade du kul senast? igår ♥


vem..

 

 


pratade du i telefon med senast? mamma.

fick du sms av senast? Martin :p

hade du tråkigt senast? har tråkigt nu

tycker du om någon just nu? ja.

jag samlar på? hund statyer, hobby sen liten :p

gröna eller röda äpplen? gröna
vem ringer du när du är arg/ledsen? MAJA!

vilken tid gick du upp idag? Hahah står där uppe...

har du sovit i din egna säng inatt? ja

har du sovit ensam inatt? ja
har du strumpor på dig nu? ja, pappas xd

hur svarar du i telefon? jeaa, halleo? :D

vad ska du göra ikväll? tv & data ;o
vad ska du göra imorgon? träffa älsklingen, o städa o ha mysigt med älskade mamma <3
var vill du bo när du blir stor? först örkelljunga sen beror de väl på vart jag går på gymnasium

vad vill du bli när du blir stor? vet inte.

vilken årstid tycker du bäst om? sommar.
skulle du göra om du vann en miljon? ge helften till mamma.
bär du glasögon eller linser? linser, ibland glasögon
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej

har du piercing? ah, öronen och naveln
har du tatuering? nej.

vill du gifta dig? ja.

vill du ha barn? jaa.

solar du ofta? ne behövs typ inte.

är du bra på att laga mat? jafan, mester kock!

gillar du att dansa? ja, i min ensamhet

hur vig är du? inte ett piss!

vilken är din favoritglass? all glass typ
är du morgon eller kvällsmänniska? kväll
vilken ögonfärg har du? Grå/grön/brun skiftar.
vilka hårfärger har du haft? brun/röd, Brun, svart, blond/brun
är du beroende av något ? mobilen

senaste låten du hörde?  samy. dagen då jag föddes

brukar du bädda sängen? njae, mamma gör det. haha

har du kysst någon under den senaste månaden? ja
vad var det senaste du sa? ne de har jag inte.
saknar du någon nu ? ja, som fan :(

 

 

Höll du några av dina nyårslöften? ne... de gick inte..

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? jaap

Dog någon som stod dig nära? ja...

Vilka länder besökte du? Sverige. hehe

Är det något du saknar år 2010 som du v

ill ha år 2011? självförtroende

 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 2010-07-13.. rip!

Vad var din största framgång under 2010? att jag har hittat min syster som jag älskar<3

Största misstaget? att jag sa att jag hatade dig... fick aldrig ändra min åsikt, älskade dig vännen, du betyde.

Har du varit sjuk eller skadat dig? ja

Bästa köpet? ingen aning.

Vad spenderade du mest pengar på? kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag träffade Maja <3
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010? Samy - tånårsliv.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? både gladare och ledsnare

Vad önskar du att du hade gjort mer/mindre? inget som jag kommer på nu.

Blev du kär i år? jaaa

Favoritprogram på TV? vet inte.

Bästa boken du läste i år? i det tysta.

Vad gjorde du på din födelsedag i år? var hemma och hade feber...

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre? Om du inte skulle tagit ditt liv....

Vad fick dig att må bra? mina vänner, familj

Vilken kändis var du mest sugen på? ingen

 

Vem saknade du? ingen, har fått träffa alla jag vill träffa i år<3

De bästa nya människorna du träffade? Alexander och Maja <3

Vilka är dina nyårslöften till 2011? sköta skolan, tänka mig för innan jag säger något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0