Hur ska jag veta..

Hur ska jag veta att du inte gör om samma misstag. Jag har blivit sviken för mycket nu på bara 3 dagar. jag orkar seriöst inte mer. Detta blir för mycket. Jag älskade verkligen dig min vän, men jag vet inte.. Klart du får vara med andra, men inte göra så som du gjorde. Jag vill inte, jag orkar inte, jag vet fan inte vad jag ska säga. Jag vill verkligen ha dig som kompis, men kommer inte komma över det här...
Jag känner mig ersatt. Och du vet hur lätt jag mår dåligt. Du vet oxå att jag inte har de så jävla bra.
Allt du gör är sånt vi SKULLE ha gjort, men aldrig gör, sen gör du de med någon annan.. 
Men gud vad kul att bli ersatt hela tiden..
jag vet inte vad jag ska göra..
kanske inte snacka på några månader o se hur de är sen? Jag älskar dig sjukt mycket, men jag klarar inte det. Inte när det var min bästa vän.
Du har massa andra,
Du klarar dig, sen får vi se hur bra jag klarar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0