humm...

Jaha ni, asså nu ska jag berätta om min sååååå intresanta dag.. DEN E VERKLIGEN INTRESSANT!
Jo såhär började den. jag vaknade vid halv 7. somnade om, vaknade om igen kvart i 8(?!?)
Sen fixade jag mej jätte snabbt, drog till skolan, var där hela dan, eller ahh, jag går inte på språket så slutade tidigare.
Hihihhi
busig som jag är. Nej men vafan!? ska jag sitta i korridoren till 10 över 3?!
jag fattar inte riktigt. och Tore sitter på sin stora feta röv o gör inte så jag får byta till svenska engelska.
Så vafan!?
HAHAHA
saknar åby... O då menar jag att jag verkligen SAKNAR! åby..
ja har nt mkt mer att tillägga.
erkänn intresannnnt.
Disney o jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0