Hemma från konfan och Julia :)

Okej, ni vet hur det alltid brukar bli 1000 bilder efter jag o julia har varit. de blev det inte idag...
Vi satt o spelade sims hela dagen igår och aah.. vi hade in tid att fotta.
vi hade planerat att ta fotto idag. men jag somnade och vaknade 12 av att min mobil ringer.
Mamma bara kommer med "vi står utanför nu"
Så aah, de blev inte som vi hade tänkt det.
Men jaja, vi ska vara snart igen :) det har vi redan bestämmt,
och då ska vi ta massa bilder
då kan vi ta 2000 bilder så får ni dubbelt så mycket :)
Det roligaste är att jag o julia kan inte vara seriösa när vi är med varandra.
Som när vi skulle ner o dricka juice så skrattade jag så myckett juicen åkte upp i näsan, ner satte sig i fel strupe o massa sånt, HAHAHAHA omg vad julia skrattade
så jävla elakt av henne :(
HAHAH
nej jag orkar inte beskriva mer om vad vi gjorde det är heeeemligt :)
hihii
kärlek kärlek kärlek
usch usch usch usch :)

Kommentarer
Postat av: Julia

HIHIHI ÄLSKAR DIG <3

2011-01-24 @ 16:02:16
URL: http://jjuliakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0