Har bestämmt mig!

Nu har jag bestämmt mig. skit samma om jag inte kan mobil blogga på denna bloggen.
ska endå ha kvar den :) hihi :)
men måste fixa ny header, fast jag älskar denna sjukt mkt! :o
bara för jag är så rolig att jag går o klipper lugg inne på toan med mammas hjälp :)
jag trivs sjukt bra i lugg :D

men var lite rädd att jag skulle hinna klippa en bit o jag skulle bli as missnöjd.
men jag e faktikst as nöjd, visst den e lite sne, men de fixas lätt :D
jag måste säga en sak!
och de är att jag e så jävla glad just nu :D
och där ljög jag ;)
haha för jag e egentligen as sur.. Hittar inget :o
vill hitta min matte bok, hittar den inte nånstans :o
och sen vill jag ha jordnöttsringar.... ÅÅÅH FAN !
ingen ska iväg o handla heller, och jag är mörkrädd så jag vågar inte gå o köpa..
BAJS säger jag bara.. ÅÅH
jag kan börja gråta för jag e så jävla sugen på det. Och att tilllägga är att de är så att jag oxå har mensverk.
o fyfan då är jag inte rolig.. jag blir alltid så jävla fucking sur.. :( ¨
fan hemskt hur sur jag blir... tkr synd om mamma o anders att dom bara står ut med mej då :o
jag blir sur för minsta lilla..
Nej nu ska jag inte sitta o waijna om de.. hahaha de vill ni endå inte läsa om.
tar o lägger ut bilder på min lugg nu :)
pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0