godmorron

godmorron,
Chocken har ennu inte lagt sig.. jag sitter o tänker på det om och om igen.
Jag tänker på vad som kunde hända, och hur de kunde gå.
Jag har fortfarande ont i magen efter att detta hände.
Jag sitter o oroar mig att det ska hända igen.
Jag fattar inte hur jag ska klara av att komma över dethär.
Mina grannar, dom är förjävla underbara!
jag älskar dom stort!

Men hur fan ska jag komma över chocken?!
tänk om hon skulle varit i vattenet en minut till kunde hon varit så nerkyld att hon kanske inte skulle kunnat räddas!?
Hur fan skulle man komma över det. Hur ska jag kunna fatta vad som har hänt?!
allt känns som en mardrömm. jag fick flashbacks inatt. jag drömde om hur de såg ut när hon låg där i vattnet.
asså shit! jag lovar, de är något av de hämskaste som finns.
Rädslan sitter fortfarande kvar i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0