--

FAVORITERNA

Glass: Ben and Jerrys
Musik: Pink ”Raise your glass”.Sum 41, bfmv. osv.
Färg: jadu ;o din färg klart ;)
Film: romantsika (A)
Språk: TURKISKA!
Länder: skåne!
Städer:
hmm...
Skolämne: inget?!
Mat: Tacobar!
Sport: simning o gym!
Såpa: venne.
Tv Program: the hills!.
Efterrätt: INGET! :d
Band: sum 41
Idol: vanessa persson!
Klädesplagg: Stor metallica tröja.
Affär: alla möjliga :)
Kex: Hur ofta äter man kex lixsom?
Chips: gillar inte chips.
Läsk: Pepis Max
Drink: amasing orgasm (stavning!?)
Bil: Porshe
Egenskap hos annan människa: Trevlig lättsinnad rolig.
Modell: venne.

Och nu saker jag verkligen hatar:

Språk: TYSKA ;)
Skolämne: venne..allt?!
Mat: TORR BRÄND PIZZA!
Affär: inga?! :D
Artist: OLA SALO!
Tv Program: GossipGirl
Filmer: Panormal activety, lite i de läskigaste lagret för en fegis som jag (A)
Egenskap hos annan människa: Jag hatar människor som inte kan visa kännslor, visa att dom bryr sig. Människor som snackar skit! de är något jag verkligen hatar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0