NI KÖR DAGAR?! JAG KÖR ALLT PÅ EN GÅNG!

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – En bild på mig och mina vänner
Dag 03 – Det här åt jag i dag
Dag 04 – En bild från ett ställe jag varit på
Dag 05 – Min dag
Dag 06 – Mina bästa vänner
Dag 07 – Låtar jag lyssnar på när jag ledsen, glad och arg
Dag 08 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 09 – Mina syskon
Dag 10 – Den här veckan
Dag 11 – En till bild på mig och mina vänner
Dag 12 – Mina drömmar
Da
Dag 12 – Mina drömmar
Dag 13 – Sätt spotify på shuffle: De 10 första låtarna
Dag 14 – Mitt favoritminne
Dag 15 – Detta ångrar jag
Dag 16 – Den här månaden
Dag 17 – Det här får mig att må bra
Dag 18 – Det här får mig att gråta
Dag 19 – Mina rädslor
Dag 20 – Det här saknar jag
Om mig
Okej, då ska jag berätta om mig själv. Ja, mitt namn är Anna Thyra Yamina Lundström. Mitt tilltalsnamn är Yamina. Det utalas Jamina. och inte Jasmina eller något sånt. höhö :) brukar få höra alla möjliga varianter på det :) Men iallafal, just nu är jag 14 år, blir snart 15 :) bara typ 35-36 dagar kvar :) LÄÄÄNGGTARR! :D jag bor i en håla som heter strömsnäsbruk, den är sjukt död och är nog världens tråkigaste :) DÅ MENAR JAG VÄRRE EN BJUV! :O och alla vet att de hålan suger :)

En bild på mig och mina vänner
Maja och jag<3
Jag och mina vänner<3
affepaffe och jag :)
olivia och jag :D 
En bild från ett ställe jag varit på

I Luddes hundgård<3
Mina bästa vänner
Mina bästa vänner, jadu vart ska man börja? Maja vet ni om, Livia vet ni om, Julia vet ni om? de e nog dom, och ANDERS SVENSSON ÄLSKLINGSPOJKEN! :D<3
höhö var bara tvungen, nej men ni vet ju om dom så behöver inte skriva om dom :) <3

Mina syskon
Okej mina syskon, humm vart ska jag börja? höhö jag har 15 stycken med mina plast syskon. Nej för låt INGIFTA syskon... höhöh... 
Men ska vi börja från yngst till äldst? det gör vi nu! :D
Jacob: han är min ingifta bror, han är allmänt störig och han är väl 11 eller något? inte fan vet jag :) håller inte koll på han, de e töntig att hålla koll på sina syskon.
Frida: min ingifta syster, hon är helt okej väl :) vi ses inte så ofta men aah :) höhöh :) hon e 14 de vet jag för hon är ett år yngre en mej höhö!
Julian: min kära tvillingbror. Han är helt okej, och jag måste erkänna en sak, jag älskar det fula aset<3
Leonard: Jag hatar han, men älskar han, han e dum i huvudet o en jävla bögjävel :) men han är rätt okej när man behöver hjälp, muta han med pengarna man har tagit från han innan på dagen :D
Johan: Johan, jadu, en störtskön kille till ingift bror! :D
Alfons: Okej, alfons, de e min bror som flyttade i sommras eller när fan det var :) kommer ihåg att solen sken ;p höhö :) Nej men han är 20 de vet jag till 100 % :D <3
Vincent: humm, han är nog 22? jag vettifan :) vet bara att han är en man kan räkna med när man behöver hjälp :)
Sara: ingift syster :) underbart snäll! :) träffar henne sällan :D
Joseph: En av mina favoriter :) han är galen o allmänt snäll! :D han brukar alltid hjälpa mig med läxor när han väl är här :)
Debbe: syster jag kan lita på i vått o tort älskar dej :)
Martin: Min underbara storebror, han har varit min favorit sen jag var liten :) höhö, förut träffades vi engång i året OM VI HADE TUR! annars var det mindre, nu har de blivit mera :D älskar han<3
Andreas (bäver): älskar han, han är alltid där när mobilen eller datan kronglar ;)
Susanne: min syster, träffar dej inte ofta syster yster. men älskar dej <3
Anders: träffar dej aldrig typ :( tycker det ska ändras! :D

Mina drömmar!
hahah dom ska vi inte snacka om :) dom är för stora för det :)
Mitt favoritminne :)
Mitt favorit minne är på julen när jag satt i Stefans knä, och bara fick känna hans närhet, jag saknar han. du är älskad nu och för alltid ♥ Du fanns hos mej hela tiden, jag har inte njutit av julen sen dess... älskar dig så sjukt mycket, kan inte förstå att du är borta, känns som det var igår det hände..
Det här får mig att må bra!
Mina vänner som alltid finns där, dom får mig att må riktigt bra! kvittar hur nere jag är så får dom mig på bra humör! <3
Tack älskade vänner för ni finns där för mej <3
Det här får mig att gråta!
Prata eller tänka på dig, du fanns för mej, du älskade mej som jag var. du fanns hos mej!
När jag bråkar med mamma, pussy jag är o börjar gråta. ♥
När jag tänker på Ludde och Kevin, då börjar jag gråta, mina två bästa väner, borta för evigt!


Mina rädslor
Mina rädslor är nog att förlora dom jag älskar, dom som står mig nära. Jag har redan förlorat nog med vänner och familj, vill inte att det ska bli värre. ni är älskade mina vänner!
förlorar jag er förlorar jag allt! :)

Det här saknar jag
Tiden man var liten och inga problem fanns! älskade den tiden, synd att man inte tog vara på den tiden man hade, man trodde man kunde leva för alltid, men de e inte sant. Livet kan sluta när som helst. vem vet hur man dör? vem vet när man dör? ingen som vet.

Det här har jag börjat tänka på.
Livet varar inte för alltid, alla dör nångång. Men man vet inte när, man vet inte hur, man vet aldrig något om det. Tänk på att allt du säger kan vara det sista du säger till någon, så glömm aldrig att påminna människorna runt om kring dig som betyder för dig att du älskar dom, för du vet inte när du förlorar dom♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0