Gomorron bloggen! :)

Nu sitter ja ghär i sängen med datan inkopplad i en jätte skärm :)
Okej, måste erkänna att skärmen är jätte dålig :) Fast den duger till mig.
Så tänkte fixa headset sen så jag kan snacka med vänner på skype sen?
Känns nästan så de e de som funkar bäst för mej :o
Fast först ska jag fixa mig, och de kan ju ta sin lilla tid :p
Ska iväg till konfimationen (?!) sen ;) Helt ärligt jag saknar Bella.. L)
Jag måste verkligen snacka med dej, inte för jag tror du läser detta.
Men liksom aah! du är fan en av mina bästa vänner som jag snack med.
jag älskar dig! :)
Sen ska det bli kul att träffa dom andra med! :D
t.ex. Johanna, Akka, Oliver, Adolf, o får försöka fjäska dit Krille så
jag får träffa han lite (a) :)
har inte träffat han på jätte länge, saknar fan lagan som fan :'O
tyckte hålan sög innan, men liksom den var rätt underbar när man
tänker efter. Men som min älskade vän Maja sa till mig:
"man inser inte vad man har innan man har förlorat det"
Det citatet stämmer in jätte bra på mig o mina händelser.
Stämmer nog in på allas, men liksom aah..
Nej kan inte skriva de i bloggen, de är för personligt.

Nä ska jag avsluta detta blogg inlägget eller?
NEJ JUSTE JAG HAR JU LITE O BERÄTTA OM SIMINGEN!
Jo igår simmade jag ju med Fannii Fjant älsklingen,
och hennes syster Emma, det var faktiskt härligt! :D
vi började mjukt o körde bara 20 längder,
och tro mig, jag som e otränad kändes det rätt bra i ryggen på.
Det ska bli härligt o simma mer o mer, och jag får kanske snygg figur? ;)
jag är rätt lyckig just nu :) jag vet faktsikt inte varför, men ajg e bara sjukt lycklig :)
Jag har lust att få sitta o sjunga högt till musik o bara njuta av nuet.
men tyvärr hinner jag inte det. höhöh <3
Höhöhö, nu loggade min bruur Elias in på msn:)
saknar den jävla filuren :')
får väl tvinga han till konfan med nån dag?
ELLER VÄNTA!? VI HAR JU SÖNDAGSUNDERVISANINGEN SNART?!
nej just fan de var då jag tävlade.. fan med :(
jajja.. nej nu ska jag inte sitta här o skriva as långt inlägg om nått som inte är roligt.
höhöhöh
se om jag hittar en bild på mej som liten, o så får vi se hur mkt man skrattar til den ;)<3

Saknar den dagen, jag hade de roligt o mn piercing fanns kvar..
ska jag ta en ny eller inte?
jag vill verkligen ha det, men den e så jobbig i början :(
HJÄLÅP MEJ!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0