♥du kommer alltid finnas i mitt hjärta♥

♥Stefan Lundström♥
Stefan jag vill att du ska veta att jag alltid kommer älska dig.
Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
Du var den bästa brodern som fanns.
Jag älskar dig så sjukt jävla mycket, tro mej du finns i mina tankar hela tiden.
Jag älskar dig så sjukt mkt, jag kan säga att när du försvann dog en del av mitt hjärta.
Jag kan inte sluta förstå..
De är sjukt länge sen du försvann.. Men de känns endå som igår.
Känns som de var igår din begravning var. Jag kunde inte ens gråta för jag fattade inte vad som hände.
jag kunde inte förstå att du var borta från mitt liv. jag älskar dig så sjukt jävla mycket att de inte är klockt... folk tycker jag e barnslig för att jag säger att jag älskar dig fast du är död, men duv ar minbror, du var den som betyde allt för mig, du var en i min familj.. 
Jag kan inte sluta tänka på att jag iaf ville få säga hejdå till dig.
Få säga att jag älskar dig. att du skulle få veta det.
jag saknar dej så sjukt jävla mycket att det inte finns ord för det.
Vila i frid min älskade bror.
Vi saknar dej här på jorden. ♥

Kommentarer
Postat av: maja

Du är en av dom starkaste människorna jag känner, och jag vet att du klarar allt.. bara du vill! Det är inte barnsligt att älska någon, oavsett om personen lever eller inte. han kommer alltid finnas hos dig,i ditt hjärta och jag tror han vet att du älskar honom<3

2011-02-16 @ 14:43:25
URL: http://maja.vuletic.blogg.se/
Postat av: Julia

yamina, du vet vart jag finns om du vill snacka!

jag älskar dig <3

2011-02-18 @ 11:11:29
URL: http://aannajulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0