Mysigt som fan!

Fan, det var nog den mysigaste kvällen någonsin. Saknar älsklingen redan. Har nog haft det något sjukt underbart, älskar dig något så sjukt mycket, det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig. Du är fan mitt allt. Jag har aldrig kännt mig så säkret på något som jag känner mig just nu. Du är fan så jävla fucking underbar att det inte finns ord för det. Du är fan bäst. Och jag längtar efter dig. Älskar allt med dig, du är som det sötaste godiset som finns. Du är fan något sjukt jävla underbar. Fattar inte att jag har sån tur som jag har. Trodde aldrig det skulle bli så bra som de blev, slutet på vänskapen, men nystart på förhållande.
Vill aldrig att det ska ta slut. För det känns som man är i ett paradis. MINST SAGT! Jag har haft mina dåliga tider, då man inte ville leva mer. Men du har fått mig att hitta meningen med livet. Du är svaret på mina frågor.
Älskar dig.


Puss på er, nu ska jag inte skriva mer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0