Jaaa, jag har tråkigt!

133 tonårsfrågor.

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? lätt.
Hur många har du varit kär i? riktigtriktigtriktigt kär är bara 1.
Är du kär just nu? vet inte... "/

- Tio frågor om dig själv
Namn? Yamina 'miiniiwomman' Lundström
När fyller du år? 25 mars
Några piercingar? aah, i näsan :D
Vad har du på dig just nu ? underkläder, mjukisar o linne<3
Vilken årstid är bäst? sommaren <3333
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Sova länge o vakna av ett vackert sms :D
Vad tycker du mest om hos dig själv? humm.. venne :o
Vad är du bra på? att vara bäst!
Vem älskar du mest på denna jorden? Maja, O Olivia!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? med! ;)

- 4 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Maja!!
Vem är den roligaste av dina vänner? ingen är roligare än mig (y'
Vem är snyggast av dina vänner? knasig fråga, alla mina vänner är snygga! (nästan) x'D
Vem är mest partyprisse? ska inte nämnas här ;)

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? nej, bara mamma
Vem är farligast i din familj? JAG! är en vampyr jävla iq badboll! -_-
Vem ser roligast ut i din familj? h3h3h3h3h3
Vem är coolast? jag, haha. vem annars? ^^ 
Vem sover du oftast med? mig själv..? o.O
Roligaste kvällen med familjen? kommer ihåg när elen gick o alla vi syskon spelade monopol hela natten :D<3
Hur länge sen var det du träffa din mamma? Sen i morrse.
Hur länge sen var det du träffa din pappa? stefans begravning.

- 4 frågor om idag
Vad har du gjort? skola, hem, tv, data. aah de?
Vad ska du göra nu? ska göra klart detta helt patetiska test & sen ska jag duscha!
Har du gjort något dåligt idag? aldrig!
Har du varit i skolan idag? ja, tyvärr! -.-

- ANNAT
Hur mår du just nu? äääähhhh... de funkar ^^
Har du piercat dig? ja ^^ i näsan!
Är du hungrig nu? nee
vad är klockan nu just nu? 17.19
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? bdb, facebook, min blogg & ellos ^^
Vem ringde dig senast? pappa
Vem ringde du senast? mamma
Vem sms:a till dig senast? Elias
vem sms:a du till senast? Elias :D!

- ÖVRIGT
Gillar du punk? neeee
Har du sminkat dig idag? jadå ^^

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? jappppssssss
Vilket är ditt favoritband/artist? kan inte välja ett/en :o
Vad gillar du för musik? olika ^^ beror på hur jag mår typ? xd

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? ofc!
Har du fler än 3 jeans? ofc! :o
Har du fler än 5 tröjor? ofc! x'D

- SMINK OCH HÅR 
Använder du mascara? yesss ;)
Använder du wax? ahh.. verkligen.. eller inte xd
Använder du ögonskugga? ibland ^^ isf skuggning ^^
Använder du kajal? beror på om mascaran blir bra eller inte xd
Använder du hårspray? sometimes.
Använder du volymspray? ibland.. ^^
Använder du mousse? riktigt sällan!
Använder du deodorant? klart!
Använder du parfym? yss ;)
Använder du läppglans/läppstift? nee ^^
Använder du brunkräm? ibland... beror på om min hud är torr eller nt!
Använder du rouge? nee ^^
Uppsatt hår eller hängande? hängande! förrutom när jag är i stallet ^^
Plattar/lockar du håret varje dag? inte varje dag (a)

- KÄRLEK
Är du kär just nu ? MEN DU FRÅGADE DE INNAN DITT JÄVLA SMARTO! -.-
Har du kysst någon idag? neeeeee
När kysste du någon senast? haha, ett litet tag sen ;o
Är du romantisk? Kan jag vara haha vilken fråga xd
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande, men ett riktigt som inte går ut på sex...
Har du varit tillsammans med två samtidigt? ahh. alltid! :o fast ne! -.-
Vem sov du senast bredvid? h3h3h3h3 MAAJJAA O OLIVIA! :D<3
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?
vet nt..
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän? neeej!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nope. man kan inte vara säkert att allt varar förevigt.. tyvärr :(
Vad gillar du för stil på killen? jag gillar inget speciellt såå.. utan de är liksom persoligheten som spelar mest roll, visst. är dom snygga & har bra stil funkar ju med x') haha!
HAHAHA VILKA FRÅGOR! :D

Kommentarer
Postat av: millan

sv: du kan va söt yamina!

2010-10-06 @ 16:12:36
URL: http://millanplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0