hade tråkigt.

Lovar du att vara ärlig? ja

Du heter: Yamina
Smeknamn: Massa olika, tex. Yammi, Yam, Mini, Mina mm.

Låt som när du är ledsen sörjer till? beror på
Beroende av: Godis
Vem behöver du mest just nu: en människa som jag älskar över allt o annat!

Vad tror folk om dig? vet inte, fråga dom?
Stämmer det? jag venne?
Vad får du oftast komplimanger för? Söt, Snygg, o stora bröst :s
Brukar du skratta för dig själv? ja ibland
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: <3 här får du ett <3... skicka till... blablabla ni fattar?

Var bor du? töttja, snart strömsnäsbruk :)
Trivs du där: nej, bara ibland

Sprit, cider, vin eller öl: cider

Brukar du bli för full: nej
Vad har du för mobil operatör: telia
Är du allergisk i mot något: laktos
Har du haft sex idag: nej
Nästa mål i ditt liv: vet faktiskt inte..

Hur svarar du i mobilen: Aah de är Yamina lr Jeaa halleå?
Vem ringde du senast? : mamma
Antal timmar sömn inatt: vetinte
Sov du ensam: ja
Tycker du om din pappa: jag älskar min pappa

Brukar du komma i tid: oftast
När mår du bra: när ja inte är i skolan, och är med vänner
När blev du fotad senast: idag för kanske 5 minuter sen?
Hur känner du dig nu: ensam
Vanligaste färg på dina kläder: det är olika
Är du smart: sådär
Var du aktiv i skolan: ibland
Vad saknar du: Min bror...
Hade du en bra kväll igår: ja funkade? 
Favorit dryck på morgonen: jucie

Rakar du benen: ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar: 12-1. helger sent

Är du blyg? beror på vilka jag är med
Sysslar du med någon idrott: nej,ska börja agilety
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Är du bortskämd: ibland 
Vad gör du i morgon: vaknar tidigt och åker till skolan.
Vad är det värsta du vet? bli sårad
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?beror på
Vad behöver du just nu? mat
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Vet faktiskt inte.

Vad längtar du till? varje helg och alla lov
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja!
Vad är det finaste du fått? de finns mycket. kan inte säga något speciellt!
En speciell dag du minns: Sommarskolan, de var dåligt väder o jag råkade nudda antons hand, jag kände att den var as kall, så då satt vi o höll hand as länge. Det är ett av mina finaste minnen<3
Hur gammal är du: 14
tycker du om någon just nu: ja
Om fem månader: ?
Du samlar på: hundar ttyp xd

Gröna eller röda äpplen: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Maja/julia/bella!
Vilken tid gick du upp idag: runt 10
Har du sovit i din egna säng inatt: nej soffan
Har du strumpor på dig nu: ja
Vad ska du göra ikväll: tv, o smsa med folk
Är det okej att gråta: ja
När grät du senast: idag..
Vad skulle du göra om du vann en miljon: ge halva miljonen till min mamma!

Bär du glasögon eller linser: linser..
Tycker du det är viktigt att ha märkes kläder: nej, bara det är snyggt!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: det är olika, beror på när jag lagt mig.
Har du piercing: ja, i näsan
Vill du gifta dig: nej
Vill du ha barn: vet inte, men tror det.

Solar du ofta: Sådär... asså blev inget i sommar så är bleeeek!

Är du bra på att laga mat: sådär

Gillar du att dansa: om man är oseriös
Är du flygrädd: nej
Vad dricker du helst när du är törstig: läsk

Vilken är din favoritglass: daim
Tror du på ett liv efter döden: ja
Tycker du om sushi: vågar inte smaka,
Vad äter du helst när du ser på film: olika
Bor dina föräldrar tillsammans: nej, men min plast pappa är mer som en riktig pappa en min riktiga..
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: grå/grön/bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: ja, när jag är orolig/narvös/ledsen..
Röker du: nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Springer 3 gånger i veckan,
Senaste låt du hörde: Det finns dagar - fonky fresh

Vad gör du på helgerna: kompisar typ, olika

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0