En äkta vän är bättre en flera falska!

En äkta vän är den som ser sorgen i dina ögon medans alla andra går på ditt fejk leende.


Tänk er en vän som är falsk. En ni litar på, men som aldrig håller vad den lovar. Aldrig lyssnar på dig. Aldrig visar hänsyn... Asså jag vet verkligen inte hur man ska veta om man har en äkta vän, men man brukar känna det på sig. Vänner som sviker är det värsta som finns. Vänner som går bakom ryggen är så hemskt! Asså jag vet inte hur jag ska berskriva det.
Men aah..


Samma sak med mobbning. Det har jag varit med om... Det är fan inte rättvist!
Vem fan tar o gör så alla går emot en enda människa? Jag har varit med om det. Asså det är så jävla töntigt att mobba någon. Visst det måste vara minst 2 för att skapa ett problem. Men det var överdrivvet...

men aah..

orkar inte blogga mer. puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0