Dagen idag..

Vaknade med världens jävla värk i ryggen... Så kunde inte gå till skolan. Men jag överlever nog. Sen väkte mamma mig vid 8:a och frågade om vilken mobil jag ville ha, så vi beställde en LG GT400 till mig (a).
Sen har jag sett på tv, nästan hela dagen, o suttit vid datan lite.

För inte alls längesen lagade jag mat tsm med pappi, det var jätte gott.. (säger vi) hahha, nej men jag tkr inte om kött så mkt, därför så tyckde jag inte om det så mkt, men jag överlever. HAAHA.

Sen imorron ska jag fan te skolan! jag ser framemot att bara ha 8 dagar kvar i Åby!
Kommer sakna vännerna där, men bara för jag flyttar förlorar jag ju inte massa vänner? Snarare att jag får nya.
Jag är något sjukt glad idag.

HAHHA
OCH ANTON, SKÅNE ÄR INTE DANSKT!

älskar dig anton <3
5 veckor igår.
Bästa i mitt liv.
Älskar dig något sjukt mkt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0