Jag orkar inte bråka mer.

Asså nu har jag snart bråkat  i 4 dagar...
Asså jag orkar inte mer bråk. Han är upp käftig mot mig.
klart jag är de tebaka!
Men jag orkari net bråka mer. Tårarna rinner ner för mina kinder.
Jag försöker vara glad, men de går inte.
När jag sitter i mitt rum med hög musik rinner tårarna som mest.
Jag orkar inte bråka.
Saknar tiden med bara mig och mamma.
När jag och mamma åkte och tävlade med hundarna.
Den tiden är förbi, och kommer aldrig igen.
Asså då skrattade vi åt nästan allt.
Jag ser inte ens fram emot tävlingar längre.
Jag vill inte ha de sårhär.
Låsa sin sig i sitt rum och gråta?
Fan vad patetiskt.... Men vad ska jag göra?
Dom åker iväg och gör roliga saker.
Men det gör aldrig jag o mamma mera..
Jag gav min mobil till mamma för hon behövde en bättre.
Du tror inte jag kan vara snäll.
Hur kul är det att få höra?
"nej de är de inte alls, erkänn den inte är tillräkligt bra"
lr
"du vill säkert bara ha en ny"

Kommentarer
Postat av: elin

finns gumman! <3

2010-10-26 @ 18:53:26
URL: http://ttosssannn.bloggplatsen.se
Postat av: Elin Måns(son)

Finns gummaan <33 vet att jag äe lite efter men jag är helt söderslagen och ser knanppt vad jag skriver.... asså du kan alltid nå mej och jag loovar att svara (LL)

2010-11-01 @ 21:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0