Har internett då o då.

Jag har inte alltid internet
de har kludrat as mkt sen flytten.
Uppdatera er lite med fakta.

Jag har blivit tsm med älskade Krille <3
Sen har jag flyttat (som ni nog har förstått)
Jag har oxå bytt till en sämre mobil. för jag var snäll mot mamma. HAHAH
Hon vill ha en mobil man kan vara ute på internet med, o min var perfekt.
Hon hade en ful liten rosa mobil bilden är där ---> 
HAHAH ja ni får skratta.
Jag har inte suttit vid en data på 1000000 år känns det som .
HAHA
Jag kan uppdatera med att jag är sjuk med.
Jag har jätte ont i halsen o huvudvärk till 1000!
Men jaja, jag överlever nog.

Jag har inte orkat ta några bilder efter som jag har sprungit runt utan smink
Jag kan uppdatera er med att en viss person har gjort så jag har fatt ta ut min percing så har ett fult jävla arr efter den, tack 300 kr för ett fult arr?
Nej men de var ju jävla trevligt det!
ÅÅÅÅH JAG HATAR DEJ FÖR ALLT DU HAR GJORT!
Och alla här vet att de inte är de enda den personen har gjort. men men.
Livet går vidare?


NU orkar jag inte skriva mer.  men jag ska försöka uppdatera en gång per dag. om inte så vet ni varför?
puss på er,
älskar er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0