svar på tal?



Vafan? vem fan har sagt att de är nått fel på honom? Förlåt men jag orkar inte bry mig om Anton längre, han var en  del av mitt liv för ett tag sen, men de är över. Ingen orkar bry sig liksom? vahfan, han har sitt umgänge, o jag har mitt? jag har inte snackat om honom på hur länge som hälst, jag har gått vidare, de var jävlig tufft! men jag klarade de med mina vänner. jag e fan glad för Antons skulle att han har hittat en som passar han bättre. Men vahfan? kom inte med att nån har klagat på han ;s
för de har ingen, eller jo min bror gjorde det när jag var med tsm med anton, men de är längesen, han kom över det. Men nu orkar jag fan inte skriva mer! men fan nu förstödres min dag, tack "eras mammor" för de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0