Min dag idag!

Min dag idag började helt okej! Jag vaknade klockan 8:a. Sen fixade jag mig, halv 9 åkte jag till Sandra Honney för att hämta henne. När vi kom till Gränsbygden så började vi med att... humm.... jag kommer faktiskt inte ihåg det :o
men de var något iallafal. Sem fixade vi hela ost disken!
FYFAN VAD DE LUKTADE OST O BLÖÖ!
Nej men asså aah "/

sen hade vi lunch rast i en timme typ... då ringde vi massa männsikor, HAHAHA, o aah. de var rätt kul (A)HAHAHA
Sen vet jag faktiskt inte vad vi gjorde. :o

imorron ska jag till tandläkarn o sen till vetrinären med min bäääbiis.
Hon kanske har borelia ):
men hoppas de, hällre de en att hon har fel på synen.
Om hon skulle ha fel på synen och jag bara skulle ha henne som en hemma hund blir jag jävligt ledsen.
Hon är i prensip den enda jag kan ha som agilety hund. Och hon är hela min värld. Jag skojar inte.
Jag älskar henne över allt och annat!
Hon är den som faktiskt ALLTID lyssnar på mej.
hon får mej på bra humör o sånt.

Det låter töntigt att säga att en Hund är hela ens värld. Men jag vet inte, hon kan inte klara sig utan mig, och jag inte utan henne. Jag älskar henne så jävla mycket!!<3

Nu ska jag dra, pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0