Mallebby!♥

♥Mallebby ;**♥

humm... asså shiit? vart fan ska jag börja? Jag lärde känna dig genom internet (a)
Sen för ungefär 6 veckor sen så träffade jag dig i verklighet, min uppfattning från internet ändrades totalt!
Jag tyckte du var underbar innan jag träffade dig! och ennu mer efter!
Du är en av dom bästa vännerna man kan ha!
♥JAG ÄLSKAR DIG!!!♥
du är fan den jag vet att jag alltid kan lita på.
med dig kan jag skratta. och oxå gråta.
Gråter du, gråter jag.
Skrattar du, skrattar jag.
Går du genom något jobbigt, Så gör jag det med dig.
Du ska aldrig behöva vara ensam, känna dig oälskad eller något sånt! För du är den jag älskar mest! för dig kan jag göra vad som helst.
Ingen malle, ingen minii.
Så är det bara. Och så kommer det att förbli.
Jag vill inte gå ett steg utan dig med mig.
Jag vill inte vakna upp en morgon och känna att du mår dåligt.
Jag vill aldrig att något ont ska hända dig.
Du är min skatt, du är mitt liv
Du är allt jag älskar!

♥♥♥♥♥♥Fyfan vad jag älskar dig♥♥♥♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0