Lika bra att jag berättar!..

Idag hade vi ju prao då..
När jag kom dit med Sandra fick vi dela på oss.
 Sen vid lunch började vi jobba ihop igen.
Men jag var nära på att få ryggskott igen.
jag har så ont i ryggen att jag bara vill gråta.
Men fan vad patetiskt att gråta för man har ont..
Jag hatar att gråta för sånt
men om jag mår dåligt på psykiska sättet så är de skönt att gråta.

Nu ska jag ta o koppla in högtalarna i badrumet, tappa upp ett varmt bad, och bara slappna av
det kan behövas. 


   Morrondagens planer:
*Vakna tidigt och åka till Kyropraktiern för sista gången.
*Åka till praon (vilket jag inte vill för min rygg men måste)
*Åkta o träffa skolläkaren så hon får kolla på ryggen.
*sen vet jag inte mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0