Godmorron världen.

Gomorron!

Igår var jag inte alls på humör.
de är jag fortfarande inte. Men vad ska man göra åt de?
Kan ju inte sitta o vara sur hur länge som hälst.

Idag vet jag inte vad jag ska göra.
mamma o pappa åker till götteborg på bingolotto.
Så de blir vara ensam hemma med Julian o leo?

Viktig fakta bara:
* Mitt rum är kallt som fan!
* Min gaderob är helt cepä stökig.
* mitt rum är läskigt att vara i (bara för väggarna är sprukna o taket med)
* Jag har sagt till pappa att jag önskar att få göra vi mitt rum innan jul t julklapp

Har ni nångång tänkt på att om solen slocknar dör vi av kyla.
Men om man saktar ner pulsen så måste man kunna gå i dvala...?
eller har jag helt fel?
Är de inte så ödlor och ormar gör?
Jag har inte en anning. men de måste väl en människa kunna göra med om nu solen skulle slockna?
Fråga inte hur jag kan sitta o tänka på sånt.
Men jag bara kom på de helt PIFF som PAFF :o

Nej nu ska ni slippa mina tråkiga tankar.
puss på er, bjuder på en bild ^^ <3



BUUSIIIGT! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0