Bloggpausen är över!

Nu är de dags att ta upp bloggen igen.
Inte för jag orkar men what ever..
Jag fick ryggskott igår... SNACKA OM ATT JAG HAR ONT SOM FAN I RYGGEN!
Imorron är de onsdag o då har jag prov... Men har inte en anning om vart fan min bok är...så kan inte plugga...
HÄRLIGT!
Jag har inte en anning om vad som kommer hända idag.
Antagligen ingenting.

asså jag kommer dö av att jag har så jävla ont i ryggen..
Jag satt o grät igår för jag inte kunde röra mig..
OCH ALEXANDER SKRATTADE ÅT MIG!

Det som hände var att jag badade Flisan, och stog tydligen böjd förlänge
jag kan inte sträcka ut ryggen längre...
ASSÅ FAN VAD ONT JAG HAR!!
jaja... orkar inte klaga mer ):

Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0