Kissie ?

Asså, jag har suttit o tänkt på en sak JÄLVA LÄNGE.
Hur kan Kissie (Alexandra Nilsson) sitta o vara så jälva tjurig i bella tyra show?
Hon känner ju inte nån av dom ;s
Och utan bella skulle hon nog aldrig börja blogga.
Liksom
Vad har bella o tyra gjort henne?
Jag skulle aldrig stå ut med mejj själv om jag var som dom ;s
Jag vet inte varför.
men skulle inte de.
skulle inte vilja vara Kissies heller,
Hennes läppar EEUUUWW
Hennes hår Peruk?
Men hon verkar kunna vara lite snäll.
men man vet ju inte ;sss
Enligt andra så är hon inte de 
o enligt henne är hon jätte snäll.
Och liksom, hallå?
hur kan hon sitta o säga att Amir är en dålig vän?
När hon är vän med han ;ss
Hon är fan rubad :O
_
+ att alla vet hur mkt hon redigerar sej själv -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0