gomorroonn... elle vad de nu är"/

Vaknade med världens värk i näsan "/
Piercingen åkte ut igår, så vi fick trycka in den,
och fyfan vad ont de gör,
jag sitter drågad på värktabbletter,
kan inte sova, eller nått för jag har så fucking ont :(
Jag som förengångskull såg fram emot skolan.
Så bara känns de som att jag brytit näsan..
FYFAN FÖR MIN NÄSA!
jag trodde fan aldrig jag skulle bli ledsen för att nog inte kunna gå te skolan.
jag är så fucking sur :(
men men... 
min näsa har bestämt sejj ...
Och jag gillar inte de :( </3
.
.
.
.
.
.
v
Bara så alla vet, Julia håller på med en ny design te min blogg nog :D<3
puss :*<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

mend du kmr imon?:(<333333333333

2010-05-09 @ 15:03:33
Postat av: till den som skrev

tror de, bara jag inte får mer ont, men hoppas att jag kan de<3333333333

2010-05-09 @ 16:11:13
URL: http://differentshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0