godnatt ♥

Hihi
okej,
idag har de varit nog en av världens bästa dagar.
har varit på top humör hela dan.
elle aah nästan hela.
dan startade med att man började chatta med Joel♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
raoow säger jag bara :* ♥
han fick en glad på en gång :D
o deär inte ofta jag blir så glad för en sån liten sak (a'
men men iallafal.
sen gick man o åt en macka.
la sej o solade.

självklart blev man brun (y'
o märkte att finn medlet funkade jätte bra :D
har ttyp bara nårra små på näsa som jag inte kan gunnga med finn medlet.
för liksom att då åker min piercing ner i avloppet -.-'

men ajg får överleva till tisdag.
då får jag byta den (y'
hihihih
har ni några bra förslag på kort/mellan frisyrer på hår?

puss på er iallafal :*

Kommentarer
Postat av: elinn

tack detsamma sötnos. :)

allt bra med dig?

2010-05-21 @ 21:08:07
URL: http://elinnjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0