GAAASSSHH!!!!!

 

☆ en äkta Lundström sa:


hur fick du min msn?



John Dillinger säger:


fjortis.se?


du verkar vara en


☆ en äkta Lundström säger:


1. fjortisar är fan inte så snygga som mejj.


2. hahahahahahahahha de är ju du som är fjortis som använder såna uttryck HAHAHAH


John Dillinger säger:


uttryck kolla själv hur du skriver din omogna f 12a


☆ en äkta Lundström säger:


12? HHAHAHAH jaaah de var jag för 2 år sen HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA


John Dillinger säger:


ja exakt men du är ändå en liten fjöööööris


tis*


☆ en äkta Lundström säger:


hahaahah, aah i ålder, men jag är inte som dom andra som springer runt o knullar hela stan HAHAHA


du fattar fan inet hur mkt jag sitter o skrattar åt dej HAHAAAH


ojojoj, nu blev du tyst HAHAHAHHAHAHAHAH


John Dillinger säger:


ne


vill bara slicka din våta kissimurra


☆ en äkta Lundström säger:


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHAHHAAHAHAHAHAH


som sagt. är inte som andra fjortisar + jag har ett liv med , de har inte dom


John Dillinger säger:


okej synd


☆ en äkta Lundström säger:


vadå, så man kan bli kallad hora? HAHAHAHAHAH


John Dillinger säger:


ja


☆ en äkta Lundström säger:


HAHAHAHAHAH


+ jag har kille, du vet, är man så jälva het som mejj, då har man kille


John Dillinger säger:


de där lät ju inte alls fjortisaktigt


☆ en äkta Lundström säger:


de kallas självförtroende HAHAHAHA


John Dillinger säger:


nej de där kallas högmod eller fjortis


☆ en äkta Lundström säger:


du vet, liksom förengångskull, har jag fått upp mitt självförtroende, o de har tatt 4 år o bygga upp de.


John Dillinger säger:


coolt


☆ en äkta Lundström säger:


så du menar, att bara för man har fått upp sitt självförtroende så är man fjrotis?


okej, men liksom , då slutade jag vara fjortis när min bror hängde sejj. okej, bra nu vet jag de


John Dillinger säger:


nej menar att du ä inte snygg men tror de och att du bara tror att förhållanden handlar om hur snygg man e, hahahahhaahaha rätt åt dej hoppas han brinner i helvetet


☆ en äkta Lundström säger:


hoppas du blir påkörd av ett tåg, för ingen kommer sakna dejj!, o du , vahfan vet du om jag är snygg eller inte, jo för utsidan är de som folk ser först! ägd!


John Dillinger säger:


haha din brorsa dog du blev ägd a LUCIFER!


☆ en äkta Lundström säger:


de är inte jag som inte vågar sejj vem man är, jag kan säga allt om mitt liv. vad som har hänt, o massa sånt, du hittar på vem du är o tror du äger alla. du är fan den dummaste person jag har träffat nu -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0