Vart är du just nu? sitter i soffan o kollar på film :D
Vilket stjärntecken är du född i? vädur 25 mars
Underkläder? vit bh o vita trosor ♥ .
Vad gillar du bäst med din kropp? är inte nöjd med nått :O  
Brun-utan-sol? nej hallå? man solar (Y)
Favoritparfym/er? Britney Spears "Curious".
Hårprodukter? olika >.<.
Vad dricker du när du festar? Tjejiga grejer! :)
Vilka klädmärken bär du helst? Det jag känner mig snygg i.
Har du små eller stora fötter? jag har ttyp 38
Längd och vikt? Ca 158 cm & 45 kg på ett ungefär.
Har du fräknar? När solen kommer fram så kommer även fräknarna.
Favoritoutfit? mjukisar, vitt linne, o en tröja över ^^
Jeans? bikboks dom är jätte snygga på! sitter perfekt (Y)
Blondiner eller brunetter? brunt ^^
Ljusa eller mörka ögon? Ljusa/mörka ttyp nått sånt HAHA♥ .
Singel eller förhållande? Definitivt förhållande. No love = No life :)
Vad har du för ursprung? Båda mina föräldrar är svenska

Kommentarer
Postat av: stephanie

sv.idag ska jag plugga matte.har snart prov.kramar

2010-05-19 @ 13:53:03
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0