OLIVIA IDAG MED! :DDD

HAHAHHAAHAHAH lätt mest fail dag -.-'
Börjar med att jag nästan blir uppraggad av en liten människa som kanske var 7? HAHAH
Sen cyklade jag o Olivia till maxi, behövde köpa en citron (fråga inte till vad (aa' )
Sen så blev de att vi stack o åt glass (y'
sen cyklade vi till karamelhuset HAHAH.
Och där kommer min bror in, o i samma sekund lägger Olivia en tung godis bit i påsen.
SJÄLVKLART tappar jag hela påsen (a'
.
Sen fastnade vi i hissen (n) HAHAHHAHAH
O jaa.. de var liiiittttee pinsamt (a'
men jag överlevde.
.
Sen var de bara att åka hem, o då självklart skickar jag ett sms fel...
o nu skäms jag as mkt.... :'(
O de kom självklart till en jag tror jag gillar....
menmen livet är fan inte lätt...
.
.
PUss:*// Miinii


på tröjan borde de stå "jag är inte feg, de blir bara fel med allt jag gör!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0