♥♥♥♥♥MIKAELA B-BRUUM♥♥♥♥♥

♥MIKAELA B-BRUUM♥
Okej,vart ska jag börja?
vi har känt varandra ett jävla tag♥
o jag älskade dig över allt o annat.
Jag kommer aldrig vilja byta ut dig mot allt guld i världen.
Du är min älskling♥.
Du är den jag har massa roliga minnen i hop med.
som när vi skulle gå till godishuset ;)
o du ramlade i snön (y)♥
O din söta lillebror bara kom in o sa "Mikaela, jag ska pussa henne" 
men han fick aldrig  någon puss ;) 
men nästa gång kanske han får de ♥
 De finns nog ingen som får mejj o skratta så som du.
Vi bara hade inte träffats på 1 ½ år.
o De första vi gör är o börjar flabba (y)♥
kommer i håg domdär gele grejerna på som vi kastade på speglen :ss
de var as kul HAHAHAH ♥
de finns verkligen ingen som kan ersätta dej♥
♥♥♥♥♥Älskar dig Mikaela B-bruum från din Yamina B-bruum♥♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0