är trött på de...

Nu är jag bara trött på de...
Vill bara att jorden går under...
Allt blir endå bara fel i mitt liv....
nej men seriöst.
allt är fan PISSOF!!
.
Killen jag tror jag gillar,
han kan jag glömma.
Mitt hår är så sjukt missfärgat!
Jag har bara gått ner 7 kg på en månad
.
Men asså ÅÅÅH!
Jag tkr han är så jävla söt.
O skriver gulligt på msn/sms.
Vill bara träffa han, o få krama om han.
.
Saknar kärleken något grymt..
Vill bara ha nån, nån man kan älska,
o bli älskad av.
men om jag ska kunna de får jag gå ner 10 kg till(vilket jag ska)
Sen får jag sluta vara så klumpig..
.
Jag saknar verkligen kärleken..
o just nu känns de som att jag behöver de mest.
Har nog aldrig trott jag skulle bli så deppig som nu.
asså kan ingen ta en pistol o skjuta mej?
Jag hatar fan allt just nu.
.
Men man får försöka överleva.
o hur de ska gå till, de har jag inte en blekaste aning om...
men ah
man får väl ta en dag i taget?
Får hoppas de blir bättre "/
.
.
.
.
miiiinniii<3



Kommentarer
Postat av: pam

SLÅR DEJ HÅRT :O

Föööfaan!.. du behöver inte gå ner!

du är perfekt som du är! om du tkr att du är fet!?

vafan tkr du inte då att jag är !?

och gumman! du får inte gå ner så mke! de är farligt och du behöver inte ens de! :O<3

2010-06-07 @ 22:59:37
URL: http://cantbeperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0