Okej, Julia Karlsson, jag älskar dej!

Julia Karlsson!

Jag har nog aldirg sakt hur mycket jag uppskattar dig!
Hur mycket jag älskar dig vännen!
Jag har nog aldrig beskrivit vad jag skulle göra utan dig?
Men jag skulle inte vilja leva då.
Du är den som jag älskar min vän!
Liksom, de finns inte många man kan prata med som man kan med dig.
de finns ingen jag litar på så som dig.
Dig kan man prata alvar med.
Dig kan man oxå sitta och skratta åt ingenting med.

Vi har varit vad blir de?
2-3 gånger?
Vi har träffats lite iallafal,
Men man hann bara sätta foten i ditt hus så började man skratta ;)
och tänka lite (a'
HAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHA
Tror aldrig jag har skrattat så mycket som jag gör med dig.

Du är den bästa jag vet,
Ingen, o jag menar INGEN i hela världen kan ta din plats i mitt hjärta!
Du är den jag vet alltid finns för mig.

Älskar dig Julia Karlsson <3

Mina minnen med dig är bäst!<3










Kommentarer
Postat av: YAMINAS JULIA:)

naw, gumman :)

du är så jäkla söööt!!

du betyder sjukt mycket för mig, det ska du veta!

Älskar dig en massaaaa! <33

2010-07-07 @ 10:58:56
URL: http://jjuliakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0