We can do it, we can make the whole night long

Gomorron , sitter med nyvaken o mitt hår ser ut som ett bombnerslag xd
jaja, blid kommer väl. Idag vet jag inte vad som händer, för liksom hade tänkt att vara med julia men att d går inte för jag ska vara barnvakt :(. o jag ska inte vara barnvakt hela dagen, men mamma mår inte alls bra, så jag får ta hand om dom små liven. Det är kul, men kan bli jobbigt. men jaja, jag ska inte sitta o klaga här, ja gillar d faktiskt ibland, men inte annars. Det man hör för det mesta är "Mina, mina, mina, moster mina kolla här, mina mina mina!!" SKOJ! HAHAHAHAHAH, :)
De är rätt gulligt. men jag är inte på humör för d idag. Nej vet ni vad?
nu orkar jag har inte blogga mer :P
bilden kommer här i slutet av detta inlägget. O aah, ni behöver inte läsa längre, asså jag skojar inte, sluta läsa nu? Läser du fortfarande?!, AHHAHA, ni kan sluta nu, asså hallå? ska jag behöva förklarar detta för er? S L U T A L Ä S A D E T T A I N L Ä G G E T N U ! HAHAHAH
nu har jag tagit massa av er tid för ni har suttit o läst d i onödan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0