♥ Kärlek ♥

Kärlek
Kärlek är en känsla, en känsla alla vill uppleva. 
Kärlek är något som finns runt oss hela tiden.
Det finns olika typer av kärlek. Det finns syskon kärlek.
Kompis kärlek, och sen förstås förhållande kärlek eller vad man sak säga. 
När jag hör ordet kärlek tänker jag direkt på den jag gillar. 
På den som finns i mina tankar varje dag. 
Den jag kan skoja med, den jag kan vara allvarlig med. 
Den jag vet som alltid bryr sig om hur jag mår.
När jag hör ordet kärlek tänker jag också på mina bästavänner.
Vilka som alltid finns där för mig. 
Vilka som aldrig kommer avvika från min sida.
Vilka jag vet att dom är hos mig när jag behöver dom som mest.
Dom som kan vara så jävla elaka för mitt egna bästa.
Dom som man kan skapa minnen med på mindre en 1 minut.
Sen när jag hör ordet "syskon kärlek"
Omg, då tänker jag på att jag är glad för mina syskon som finns i
livet. Dom som jag aldrig vill förlora. Jag har redan förlorat en.
Och det räcker, jag vill inte förlora en enda av dom. För dom är något som alltid¨
finns med i ens liv. Jag älskar dom hur mycket vi en bråkar. 
Jag älskar dom även om vi inte alltid är så jävla bra vänner.
Men jag vet att när man väl behöver dom kan man räkna med dom. Jag älskar dom
Jag skulle inte byte ut någon, inte ens för alla pengar i världen.
Familjen är viktigare en alla pengar i världen. 
Det bara är så, inget slår det.
Skulle ni hellre ha pengar en er familj?
Det skulle fan aldrig jag kunna tänka mig, inte ens när jag hatar dom som mest.
Inte ens när dom håller på mot mig som mest. Jag skiter i om dom är iriterande.
Det är dom som gör min dag. Dom som formar mitt jag. 
JAG ÄLSKAR KÄRLEK!
vilken typ av kärlek det en är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0