FAN!!

Fan ta min jävla fucking rygg... Tänkte lägag mej o se på film runt 1, jag gjorde de, filmen var slut halv 3, tänkte, aja, men då går jag o lägger mej då? Men, de kan jag ju drömma vidare om, ajg kunde inte ligga ner.. min rygg. den gör så jävla ont. Imorron har jag iallafal tid hos en sjukgymnast. Mysigt.... Nej jag ser faktiskt inte ett piss emot det. Men de är ju bättre att jag får ryggen till att fungera.

på fredag ska jag och Maja åka till hässleholm och tända ett ljus på min bror Stefans grav. Jag saknar han. Men endå har jag inte besökt graven. Men nu ska jag fan ta steget och klara det. Jag lär fälla några tårar. men han var/är endå min bror. Jag saknar han, jag kommer ihåg han, de är 4½ år sen Stefan försvann från mitt liv. Men i mitt hjärta lever han än. han kommer alltid finnas där, han har en speciell plats i mitt hjärta. Jag älskar dig stefan, varesig du finns i livet eller inte, för du finns endå alltid i mitt hjärta.

Samma sak är med dig mormor. Du finns med i mitt hjärta, jag och mamma har tänkt att åka till graven i sommar, åka till rossön. Jag saknar dej så sjukt mycket!

Älskar er två något enormt, o ni finns i mitt hjärta. Det är ni som har format mig till den jag är idag. Jag vet att med vänner klarar jag allt, och utan er Mormor och Stefan skulle jag inte klara de <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0