chaa!

Idag är de en vecka som jag och Jojjo har varit förlovade ;);)
DEN NI!
Dagen idag var helt okej, lite seg, men annars rätt så fin :)
De började med att vi hade idrott, för min, Amandas o Vanessas del var de att vara i omklädningsrumet och äta dumle ;)
de var jävla gått de ;p
Sen hade vi matte... SEEEEEEGT! fyfan ): har aldrig aldrig aldrig aldrig haft så tråkigt.
Jag jobbat inte ett skit heller :)
Men vahfan? jag han klart med diagnosen? de räcker väl? :D
hahaha, ;)
Men jag ska börja på röd kurs fick vi klart idag iaf :D

Jag vill verkligen ha bra betyg i matten, förra provet fick jag bara VG +
as miss nöjd, ska sikta på G i engelskan, G i svenska, G i so, o massa sånt, men VG+ / MVG i matten.
Men jag kan ju säga att jag är INTE på god väg...
Jag vill klara skolan .
men jag vet inte hur jag ska göra de? :(
Asså allt är helt damp i skolan.. eller så är det för att ja inte mår bra psykiskt.. Så de är kanske därför skolan inte vill fungera?
Jag måste ta tag i det.
men de är snart Jullov, och jag vill verkligen klara av att lyckas i slutet av 8:an,
men jag vet att jag har vänner som stöttar :)

detta blev ett rätt långt inlägg,
ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0