okej, ska se om hur mkt jag orkar skriva.

Okej, Ihelgen var jag på skara sommarland.
de var sjukt kul, var där med bästaste Fannii.
Vi hade nog något förjävla roligt ;D

HAAHAH
men aah ,

sen igår var jag med Olivia, o Maja, + älsklingen.
Sen sov jag över hos Olivia, vid 7 vaknade vi av alarmet, senså var de inte mkt,
Jag om 3 minuter försenad, men de var okej för jag har aldrig kommit försent annars (Y)

Jag har inte missat en enda dag heller, bara en halv men fick ledigt.
senså när jag slutade skolan gick jag med anton, david o tomas  till månen, där jag mötte olivia.
Vi drog te stensberg o mötte maja,
Sen gick vi hem till olivia, drack läsk o hade almänt damp. 

Sen sov jag hos olivia,
Nästa dag var de skola ju, sen så aah

sen när jag skulle hem skulle vi med Dajka till vertrinären först,
så nu har jag intyg på att hon är champiss (Y)


Anton, jag saknar dejj som fan.
Älskar dejj !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0