Är i skolan

Är i skolan,
blir snabb uppdatering.
jag har tråkigt så lika bra o fixa de.

Gabbe sitter o sjunger till musik o ser ut som en mupp
Jag sitter o saknar anton,
Mikael sitter o glor på sin data.
Alexander sitter o lyssnar på musik tror jag,
Jag ser inte han så aah
jag vet inte vad han hittar på :D

HAHA 
 
Gabbe sitter o snackar som att han vill ha sex 24/7
han kollar på snygga blondiner o kollar på om dom är sexiga
han måste skaffa sig ett liv.

idag ska jag vara med OLIVIA!!!!!!
och kanske få krama anton (a'

Fan vad jag saknar han, har inte träffat han sen i fredags...
Men aah, jag får försöka överleva.

MEN ANTON, JAG SAKNAR DIG SÅ SJUKT MKT!

hihi
men aah,

jag har inte mkt mer o skriva, så de blir väl en kort uppdatering som jag sa.





____________________________________________________________________________________

Ludde Pojken, saknar dig så sjuukt mkt!



















Älskar dej! <3
kommer alltid att göra
jag saknar dig så sjukt mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0