Anton ♥

♥Anton♥

Älskar dig så sjukt mycket.
Du betyder allt för mig. Du och Emil skrämde mig så jävla mycket.
Jag är så rädd om dig, finns ingen jag älskar så mycket som jag älskar dig.
Du är de bästa jag har.
Du är världen bästa.
Jag älskar dig så jävla mycket.
Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig.
Du har för ändrat mitt liv.
Jag är världens lyckligaste tjej som får ha dig.
Du är mitt allt, förlorar jag dig förlorar jag allt.

Jag skiter i alla rykten som går om dig.
För ja vet sanningen.
Jag skiter i vad alla säger om att vi är tillsammans.
För jag är lycklig, o då skiter jag i vad alla andra tycker.
Du är fan den underbaraste som finns.

♥♥♥Älskar dig något sjukt mycket Anton♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0