Helloj! <3

Idag känns allt så jävla fuckat men endå inte hur fuckat som hälst.
Jag stör mejj på att inte kunna visa vem jag är, jag är inte alltid den glada lilla tjejen som alla ser.
Jag vet inte varför,  Men jag stör mejj på mig själv...
Jag är så jävla trött på mejj själv, och jag kan inte sluta tänka på allt... 
Jag vet inte varför men de bara är för piss..
Alla tror jag ljuger om allt, men de gör jag inte.
Jag är bara för trött på världen just nu.
Tänk en värld utan problem,
hur skönt skulle inte de vara?
Jag skulle älska de.
De skulle inte finnas något bättre.
Men nu är inte de så..
och de stör mig!
jaja
ska se om jag lyckas göra en bättre design på bloggen,
puss :**/ miiniii

Kommentarer
Postat av: Lovisa Carlsson

Fin blogg :D kolla in min med <3

2010-04-22 @ 18:03:10
URL: http://lovisasplace.devote.se
Postat av: annaak

dagen va mycket bra idag, och det ska bli roooligare läängre!:)

2010-04-22 @ 19:11:17
URL: http://annaakarlssoon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0