FUCK DENNA JÄVLA JORDEN!

ÅÅÅH,
JAG ÄR SÅ JÄVLA FUCKING ARG!!!
SKOLAN ÄR PISS, HEMMA ÄR DE PISS.
Har inte en jävel som står jämte mig.
trodde ni fanns för en. 
Men nejnejj
vilket jävla skämt.
Jag vill flytta till ett jävla sagoland.
vill inte varahär!
vill inte att de ska vara såhär.
Jag har inte någon som tar och sitter och håller om en.
Jag har inte någon som sitter jämte och hjälper mig ta igenom skiten.
Jag har inte någon vid mig.
Jag vet inte hur länge jag orkar de.
Säreöst, jag trodde att jag hade vänner.
men de var ett skämt!
// öaldkjasldkjl

Kommentarer
Postat av: jjulia

åh, finns älskling! <3333333333333333333

2010-04-21 @ 17:47:43
URL: http://jjuliakarlssons.blogg.se/
Postat av: Mattsson

Men åhh :(



Du får int dra nånstans! Kommer sakna dig för mycket!

Om du bara har problem med vänner o skolan ska vi int prata om mig!



// Din Mattsson

2010-04-21 @ 20:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0